Naprawy bezgotówkowe. Szybko i bez zbędnych formalności tylko w BTM Tomasz Bogdanowicz

Zapraszamy do zapoznania sie z oferta

Poznaj procedurę przyjęcia auta do serwisu Q-Service Castrol BTM na bezgotówkową naprawa auta:

  • Przyjęcie auta z pomocy drogowej
  • Pierwsze oględziny auta
  • Otworzenie zlecenia naprawy
  • Wywiad z klientem, kopiowanie dokumentów szkody i uczestników zdarzenia
  • Ustalenie zakresu naprawy
  • Odebranie od klienta dokumentów koniecznych do przygotowania formalności przy likwidacji szkody komunikacyjnej
  • Poinformowanie zleceniodawcy o przysługujących muprawach i obowiązkach
  • Podpisanie zlecenia, przekazania kluczyków i pojazdu
  • Wydanie kopi zlecenia likwidacji szkody
  • Przesłanie zgłoszenia do ubezpieczyciela Wykonanie kosztorysu likwidacji szkody w systemie AUDATEX
  • Uzgodnienie kosztorysu i zakresu odpowiedzialności naprawy z ubezpieczycielem
  • Wydanie pojazdu na blacharnię samochodową
  • Naprawa bezgotówkowa rozliczenie prac blacharni i lakierni
  • Wydanie auta

Zapraszamy do kontaktu
REKOMENDUJEMY TYLKO SPRAWDZONYCH DOSTAWCÓW CZĘŚCI
Oferujemy klientowi wyłącznie sprawdzone części zamienne od najlepszych dostawców na świecie, którzy dają 12 miesięcy gwarancję na części. CASTROL, BEHR, PHILIPS, LESJOFORS, WAHLER, VARTA, FILTRON, BF GOODRICH, HELLA-GUTMANN, DUNLOP, SPIDAN, FIRESTONE