W czasie codziennej trasy samochodem do pracy silnik przegrzewa się mocniej, niż kiedykolwiek przedtem? Zauważyłeś, że rury wydechowej wydostaje mleczny dym. Te objawy świadczą o awarii silnika. Co to takiego? Powyższe objawy wskazują, że uszkodziła się uszczelka pod głowicą. Mimo iż uszczelka wykonana jest z warstw kompozytów, jednak nie jest wieczna, a ciągle narażona jest na duże przeciążenia oraz wysoka temperatura i to tylko przyspiesza proces eksploatacji uszczelki pod głowicą. Kiedy wobec tego zauważysz niepokojące sygnały to wymiana uszczelki pod głowicą musi być zrobiona bezzwłocznie, żeby nie doszło do przegrzania silnika i kolejnych awarii. Tego typu naprawę (wymianę uszczelki pod głowicą) przeprowadzamy w warsztacie Q-Service Castrol BTM od 8 lat , stosując wyłącznie zalecenia producenta samochodu. Jednakże zanim zaczniemy rozkręcać silnik najpierw zrobimy badanie na obecność tlenku węgla w w płynie chłodzącym .
Przy wymienię uszczelki pod głowicą musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami, gdyż dodatkowo wykonuje się: wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów, wymianę filtra oraz oleju, planowanie głowicy, wymianę paska rozrządu . Nie martw się za bardzo nasz serwis dzięki wieloletniej obecności na rynku ma kontakty od dostawców dzięki temu koszt wymiany uszczelki pod głowicą będzie dużo niższy. Nie odkładaj wizyty, aż zepsuje się cały silnik, zadzwoń teraz i umów termin na diagnostykę silnika.